A weboldal cookie-kat használ. További információk.
  • ganoderma ganoderma-text KÍNÁBAN MÁR TÖBB EZER ÉVE
    RENDKÍVÜL HATÉKONY
    GYÓGYNÖVÉNYKÉNT TARTJÁK SZÁMON.
    OLYAN GYÓGYNÖVÉNY,
    MELYNEK NINCS MELLÉKHATÁSA
    MÉG HOSSZÚ TÁVÚ HASZNÁLAT UTÁN SEM.
    JAVÍTJA A SZERVEZET ÁLTALÁNOS
    ÁLLAPOTÁT, ÖNGYÓGYÍTÓ KÉPESSÉGÉT.
  • ganoderma ONE DRAGON MODELL A TERMELÉSTŐL AZ ÉRTÉKESÍTÉSIG
    A TELJES FOLYAMATOT
    A VÁLLALAT TARTJA KÉZBEN.
  • ganoderma VÁLTSD VALÓRA AZ
    ÁLMAIDAT A DXN-NEL!
    RAGASZKODJ
    AZ EGÉSZSÉGEDHEZ!
    LÉGY ANYAGILAG
    FÜGGETLEN!
    ÉLJ MAGASABB
    ÉLETSZÍNVONALON!
    VALÓSÍTSD MEG
    ÖNMAGAD!
CSATLAKOZZON
MOST!
2016 December
H K Sze Cs P Szo V

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

 

 

 

Hírlevél feliratkozás

Keresztnév:

E-mail:

Termékismertető   Üzleti lehetőség

Írja be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

Visszahívunk!

Ha úgy érzed, hogy inkább személyesen szeretnél erről az üzletről velem, vagy munkatársaimmal beszélni, add meg a
Nevedet:

 

Kérlek a telefonszámod mellett add meg az országod kódját (amennyiben nem Magyarországon élsz)!

telefonszámodat:

 

vagy Skype elérhetőségedet:

 

vagy e-mail címedet:

 

és írd be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

 

jún

17

Élelmiszerek a rákmegelőzésben és gyógyításban

2013.06.17 - hétfő

Egészségünk megőrzése érdekében sokkal többet tehetünk, mint gondolnánk. Ez viszont tudatosságot és némi erőfeszítést igényel a részünkről, ami érinti az étrendünket, életmódunkat, gondolkodásmódunkat egyaránt. Dr. Christine Horner amerikai orvosnő olyan életvitelbeli és táplálkozási praktikákat gyűjtött össze kutatásai során, amelyek bizonyítottan hatékonyak az un. „hormonérzékeny ráktípusok" megelőzésében és gyógyításában. Az alábbi felsorolásban az ő tanácsait olvashatjuk:

 

 

1. Organikus (bio) zöldségek és gyümölcsök napi fogyasztása. Különösen a keresztes virágú zöldségek (pl. brokkoli, karfiol, káposzta, kelbimbó, és kelkáposzta).

2. Teljes kiőrlésű gabonák napi fogyasztása.

3. Kerüld a káros zsírokat, olajokat!
4. Lenmag. Egyél minden nap 2-3 evőkanál darált lenmagot.

5. Organikus termelésű, teljes szója-alapú ételek rendszeres fogyasztása (pl. szójaszósz, vagy az erjesztett nattó).

6. Gombák. Bizonyos gombák, leginkább az ásziai maitake gomba (Grifola frondosa), de az ázsiai reishi gomba is (Ganoderma lucidum) nagyon hatékonyan csökkenti a rosszindulatú hormonérzékeny daganatok méretét és erősíti az immunrendszert.

7. Napi zöldteafogyasztás. Lehetőleg ez is organikus legyen.

8. Naponta fogyasszunk 1/4 teáskanál enyhén főtt kurkuma-port.  

9. Fokhagyma. Legalább 1 gerezd fokagymát egyél meg töbsször egy héten. Szétnyomva hagyd levegőn 10 percig, és csak a főzés végén add az ételhez.

10. Tengeri algák. Jódtartalma a hormonrézékeny rákok növekedését és kialakulását csökkentik. Érdemes kivonatokat is enni, mint pl. a spirulina.

11. Vitaminok. Közülük a B12, folsav, D vitamin és E vitamin képesek leghatékonyabban küzdeni a hormonérzékeny rákok ellen. 

12. Szelén. Szelént tartalmaz a fokhagyma, hagymák, zöld leveles zöldségek, gomba, teljes kiörlésű gabonák és a brazil dió.

 

Forrás: http://masodiksziv.blogspot.be. Itt a téma bővebb kifejtését is megtalálod.

DXN Facebook Share Megosztás Facebook-on